بلاگ

پروژۀ تأمین روشنایی رینگ شهر کرمان سرعت می‌گیرد

  • خانه
  • اخبار
  • پروژۀ تأمین روشنایی رینگ شهر کرمان سرعت می‌گیرد

پروژۀ تأمین روشنایی رینگ شهر کرمان سرعت می‌گیرد

در جلسه‌ای با حضور شهردار کرمان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و پیمانکار، ابهامات پروژۀ روشنایی رینگ شهر با هدف سرعت‌بخشی اجرای این پروژه، برطرف شد.

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در کرمان؛صبح امروز چهارم مردادماه 1402،در جلسه‌ای با حضور محمدصادق تقوی،عضو شورای اسلامی شهر کرمان، شهردار کرمان، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار و کارشناسان مربوطه در شهرداری،مدیرعامل و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و پیمانکار،درخصوص رفع ابهامات پروژۀ روشنایی رینگ شهر به دلیل طولانی‌شدن زمان اجرای این پروژه، بحث و بررسی شد.

محمد سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان هم بیان کرد: از آنجاکه شار نوری فعلی لامپ‌ها که با نور زرد است،پاسخ‌گو نیست و با وجود اینکه شرکت برق و شهرداری مدام هزینه می‌کنند، هیچ بازخوردی ندارد و مردم همچنان نارضایتی دارند،هدف ما ارتقای شار نوری بود.

پیمانکار شرکت صنایع سبز بوتیا نیز به لزوم افزایش مبلغ قرارداد در ازای افزایش لومن چراغ(واحد شار نوری که از یک چشمه نور در واحد زمان پخش می‌شود) اشاره کرد و یادآور شد: هرچه لامپ، لومن بیشتری داشته باشد،روشنایی بیشتری تولید می‌کند و افزایش لومن مستلزم افزایش هزینه در تولید لامپ است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان نیز در حاشیۀ این جلسه،با اشاره به اینکه در ارتباط با تأمین روشنایی رینگ شهر،شهرداری قراردادی با پیمانکار منعقد کرده،افزود: در این جلسه، صحبت‌های تخصصی براساس خواسته‌های شرکت برق جهت تأمین شرایط فنی در LEDهای تولیدی پیمانکار برای روشنایی رینگ شهر،انجام،و ابهامات مفاد قرارداد رفع شد.

محمدرضا یحیی‌زاده خاطرنشان کرد:در این جلسه مقرر شد پیمانکار،LED تولیدی را جهت اخذ تأییدیه به دانشگاه تهران بفرستد تا وندور شرکت برق باشد و از لحاظ لومن،روشنایی و مشخصات فنی مورد تأیید قرار گیرد.

وی بیان کرد: درخصوص قرارداد تأمین برق «صاروج پارس»که موضوع دیگر مطرح‌شده در این جلسه بود،مقرر شد روز یک‌شنبه هفتۀ آینده،جلسه‌ای در ارتباط با برق‌رسانی پیمانکار شرکت برق از پست پل«شهید بادپا» تشکیل و شرایط مالی شهرداری برای پیمانکار برق نیز مشخص شود.

اشتراک گزاری:
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *